nedeľa 27. apríla 2014

Cyklo výlet do Adamova cez Brodské

Z Adamova nemám žiadne foto lebo mi skapala baterka vo foťáku :-/
Vybil som ju skôr než som tam prišiel-no pravda je taká,že nebola ani naplno nabitá.

Všetko to kvitne,pučí,vonia...

Tá voda vzadu je rieka Morava.Jej hladina je pomerne nízko v porovnaní s min. rokmi.

''Kdo si počká,ten se dočká'' a dočkal som sa.



Hluchavka biela-násyp pri rieke je plný rôznych rozkvitnutých bylín ale aj kliešťov-pár som ich zo seba otriasal. 

A čakal som ďalej a dočkal som sa zas.



Hneď vedľa železnice sa nachádza rybársky revír Podkova(tie stromy za železnicou)-tej sa tiež niekedy plánujem venovať s fotoaparátom. Tento raz som sa ale zastavil na Krátkom,kt. pripomína skôr močiar ako rybársky revír.
:D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára