nedeľa 13. júla 2014

Nedeľňajšia vychádzka na kraj lesa.

Po mesiaci som sa vydal s bratom na "lov" do lesa-samozrejme na lov fotografií. :-D Zdržali by sme sa dlhšie, ale hroziaca búrka nás odohnala.



Všetky lúky okolo lesa sú plné rôzneho života.Keď chce človek tento život vidieť, musí si kľaknúť alebo sadnúť a číhať.

Tieto lúky, kt. sú lúkami iba nejakých 20-25 rokov,boli podľa slov miestnych pôvodne obhospodarované. Sela sa tu pšenica, kukurica,ovos-a ja neviem čo všetko ešte....Ako sa hovorí, že všetko zlé je pre niečo dobré-dnes sú tieto miesta domovom rôznych druhov rastlín a živočíchov. Keby sa tu seje, nemohli by sa tu usídliť. Aspoň nie v takom hojnom počte.

Pekne urastená borovica pri ceste.

Odkvitnutá samčia šištička borovice.

Miestna lignitová baňa...

Ďalší kvet, ktorého meno mi je neznáme...

Zosilňovač signálu za obcou...

Huby ešte skoro vôbec nerastú-no až na túto prašivku a pár jej súrodencov.

Za exotikou človek nemusí človek ísť na opačný koniec sveta-tento agát má tiež silný nádych exotiky. Aspoň mne to tak príde. :-D

Iba sem sme sa dnes dostali. Ďalej nás počasie nepustilo. Pomník sv. Huberta niekde na kraji lesa...

Nejaké čudo-škoda, že ešte nekvitne. Má krásne červené kvety a tmavo fialové plody.

Toto by mohol byť zvonček.



Túto, pre mňa názvom neznámu kvetinu, som si dal do záhrady a tiež mi rovnako pekne kvitne.

Bedľa-až jednu sme stretli. Ešte je na huby asi príliš skoro.

Takto pekne mi tá neznáma rastlinka vyzerá aj v záhrade.

Jedna z podarenejších fotiek. Motýle sa, aspoň mne, veľmi ťažko fotografujú. Len čo sa k nim priblížim s fotoaparátom, už, už ich niet. Asi som im nesympatický ...

Ešte jeden pohľad na tú našu baňu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára