štvrtok 9. júla 2015


Pohľady do okolia

Štvrtok, prázdniny... Čo si začať? Nič alebo si ísť niečo čítať? :-D Tak som vzal fotoaparát a šiel som sa prejsť kam ma nohy niesli. A že niesli - až k obci Smolinské.  Poľnými a lesnými cestičkami. To som chcel ísť pôvodne len na kraj lesa za dedinu... 

Karpaty mi boli vďačným pozadím niektorých fotiek.

Tu som stretol zajaca. Príliš sa mu ale so mnou priateliť nechcelo ... :-)



Pôda tu leží úhorom (niekde je napr. už aj pokosené) , no napriek tomu okolo obce Smolinské sa stále ešte seje obilie a kukurica.


Tu som sa zastavil a obdivoval som prenádherný výhľad na Karpaty. :-) Vľavo sú vidieť veže baziliky v Šaštíne. 

Pri Smolinskom - krásna pšenička. :-) A ako krásne šumela keď do nej fúkol vietor. 

Zosilňovač nad obcou Smolinské - pod kopcom sa rozprestiera táto malá obec.

Smolinské - trocha z diaľky, no je vidieť skoro celá obec. :-D

...tamojší kostolík...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára